poniedziałek, 22 lipca 2013

Przeprosiny :)



Z przykrością stwierdzam, że dałam przysłowiowego ciała. Dopuściłam się bardzo poważnego niedopatrzenia. Bardzo wszystkich przepraszam. Sama nie wiem jak to się mogło stać. Zupełnie nie mam nic na swoje usprawiedliwienie.  :P
Otóż, chwaląc się swoim arabskim zapomniałam o słówku najważniejszym z ważnych, które zwłaszcza wśród załogi jest nadmierne stosowane. Praktycznie każdą czynność kończymy kwitując tym słowem. A ja, to już w szczególności. Mam na myśli słówko - HALLAS, które oznacza: koniec.. Zastanawiając się dlaczego o nim zapomniałam, jak to się w ogóle mogło stać, doszłam do wniosku, że ono weszło na stałe do mojego słownika. Stało się dla mnie bardzo naturalne. Wystarczy mnie chwilę posłuchać,  a szybko się zorientujecie, że wszystko kończę komentarzem zawierającym hallas.
 Co tu dużo gadać. Pominięcie tego słówka to był mój błąd. Hallas. Nie wiem jak to się mogło stać, miałam chwilowe zaćmienie. :P
                                                   HALLAS : )

1 komentarz:

  1. Wybaczamy :) Niemniej jednak nadal tego słówka w słowniczku nie widzę ;> Fajnie by było jakbyś po każdym swoim poście uzupełniała ten słowniczek o nowe słówka, o ile takie pojawiają się w Twoim wpisie. Np ostatnio pojawił się ktoś taki jak Immam. Muszę przyznać, że taki słowniczek to bardzo fajna i przydatna rzecz na takim blogu, więc warto go uzupełniać dla czytających :)

    OdpowiedzUsuń