sobota, 17 sierpnia 2013

Pomysł na biznes :)



Tajemniczy rydwan. Niezbędny w tym biznesie.

To jest wpis z kategorii Pomysł na biznes. 

Gdzie najwygodniej oddać samochód do mycia?? Tak żeby było przy okazji, po drodze, nie wymagało zbędnego jeżdżenia?  Tak,  to jest podchwytliwe pytanie. 

Odpowiedz brzmi: na parkingu centrum handlowego, ale zupełnie nie tak jak sobie to wyobrażacie.
Niestety, nie udało mi się zajrzeć do środka tego pojazdu.
Pewnie większość z Was pomyślała o tych myjniach automatycznych, które są zorganizowane na parkingach naszych polskich Galerii, np. w Gdańskiej Galerii Bandyckiej :P. 

Otóż nie w tym rzecz. Tutaj parkujesz samochód, no powiedzmy, że  najnormalniej w świecie, bo samo zaparkowanie czasami jest wyzwaniem. Jak już znajdziesz jakieś miejsce, to pochodzi do Ciebie Hindus, albo Pakistańczyk, ciężko rozróżnić,  w żółtym albo czerwonym mundurku, i  pyta: kar łaś. Najczęściej też pomagają Ci to wolne miejsce w ogóle znaleźć.

Panowie w akcji. Pamiętajcie liczy się efekt, nie metody i środki. :P
Ekipa, na każdym parkingu jest całkiem silna.
Jeśli zapłacisz mu 23dhs, czyli różnowartość 2kg ziemniaków, to jak wrócisz masz autko jak nowe. Za pierwszym razem podeszłam do tego bardzo sceptycznie. Wychowana przy naszych parkingowych odprowadzaczach wózków zupełnie nie miałam zaufania. Raz, byłam już w desperacji, przyznaję i skusiłam się. Zwłaszcza jak usłyszałam cenę. Na tutejsze warunki to bardzo tanio. Wróciłam z zakupów i własnym oczom nie mogłam uwierzyć.  Autko wypucowane aż się świeci. Byłam pod wrażeniem, łącznie z felgami, wszystko na wysoki połysk. Od tej pory z innych myjni korzystam tylko jak muszę odkurzyć w środku. :P W tradycyjnych myjniach, oni myją Ci auto, a Ty stoisz i się nudzisz, nawet nie ma gdzie usiąść. Musicie mi wierzyć na słowo, że w tym upale nawet stanie jest męczące. A tu dwie, albo i więcej pieczeni na jednym ogniu. 

Faktem jest, że tutaj te samochody są po prostu zakurzone jak nieszczęście. Co tu dużo ukrywać, mieszkamy na pustyni wiec piasek jest wszędzie. Przy najmniejszym podmuchu powietrza widać to rewelacyjnie.  Wszystko idzie w górę a widoczność, bardzo rzadko jest dobra aby np.  podziwiać widoki :P Dlatego też fascynuje mnie 
jak Hindusi suszą pranie na balkonach i potem, 
takie całe od piasku, na siebie zakładają.







1 komentarz:

  1. 2kg ziemniakow 23 DHS? to moje ziemniaki jakies tansze bo z 10 kg mogla bym kupic w JLT :)

    OdpowiedzUsuń